Objednací, dodací a platební podmínky

Objednací, dodací a platební podmínky  

Na této stránce najdete všechny potřebné informace ohledně objednávek, dodacích a platebních podmínek. V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností nás prosím kontaktujte na email vino@vinovnici.cz nebo na čísle +420 735 128 378. 

Založení objednávky

Objednávku zboží je třeba provést písemnou formou a to emailem, fyzickým předáním objednávky osobně nebo poštou. Případné změny objednávky je třeba provést stejnou formou.Objednávka je za přijatou považována datem doručení. 

Dopravní podmínky

Zboží doručujeme v rámci České republiky a Slovenska. Ve zvláštních případech po předchozí domluvě je možná doprava do dalších zemí EU. 

Jako provozovatelé eshopu máme aktivní spolupráci s několik dopravci. Díky tomu jsme schopni zboží rychle dodat na jakékoliv místo v rámci ČR a Slovenska. V ČR je možnost dodání na některý z výdejních míst DPD nebo GLS. Mezi naše partnery patří DPD, GLS, Messenger, Toptrans, UPC a Brněnský kurýr.

Dodací lhůty

Pokud je zboží skladem, tak proběhne dodání do týdne od objednání, v akutních případech je možné do 3 pracovních dnů.

Pokud byste potřebovali víno ještě rychleji, tak se nám neváhejte ozvat. Rádi pro vás zjistíme možnost expresního doručení.  

V případě, že zboží není aktuálně skladem, tak obratem oznámíme termín dodání dle zjištěných možností u našich dodavatelů.

V pátek neexpedujeme (kromě expresních objednávek), aby víno neleželo přes víkend u dopravce v podmínkách, které nemůžeme ovlivnit. Chceme, aby se k vám víno dostalo v té nejlepší kondici. 

Bezpečnost

Našich vín se velmi ceníme. Zároveň víme, jaké nepříjemnost může způsobit opožděná nebo rozbitá zásilka. Proto dbáme na to, aby byla vína při přepravě uložena pevně a bezpečně.

Navíc jsou všechny naše zásilky pojištěné proti rozbití nebo ztrátě při přepravě. Takže o své víno opravdu nemusíte mít strach.

Ceník dopravy
Cena Cena při objednávce nad 5.000 Kč (200 EUR)
Osobní odběr (Cejl 12, Brno) zdarma zdarma
V našem brněnském skladě si můžete po předchozí telefonické domluvě svou zásilku vyzvednou zdarma. A ještě dostanete od cesty ochutnávku vín, které máme zrovna otevřená. A těch je vždycky dostatek.
Doprava po Brně zdarma zdarma
Doručení Brněnským kurýrem po Brně a blízkém okolí do druhého dne. Na mapu doručování se podívejte tady
Doprava po České republice 200 Kč (8 EUR) zdarma
Posíláme po celé České republice. Ode dne expedice zboží můžete zásilku očekávat následující pracovní den.
Doprava na Slovensko 200 Kč (8 EUR) zdarma
Zasíláme také na Slovensko. Využíváme profesionální kurýrní služby, které zásilku doručují do druhého dne od expedice.

Platební podmínky

Splatnost faktur je 14 dní.

U objednávek nových zákazníků v hodnotě nad 20.000,- Kč je požadována platba předem nebo platba v hotovosti při předání.

Pokud je u ceny služeb uvedena cena za osobu, je tato cena orientační a cenou služby se rozumí celková cena, není-li uvedeno jinak.

Zálohová platba ve výši 50% z hodnoty objednávky je požadována pouze u zakázek, jejichž součástí jsou produkty opatřené logem nebo produkty, které nejsou běžnou součástí sortimentu.

Možné platební metody jsou: bezhotovostním platebním příkazem, dobírkou, při osobním odběru je možná platba hotově nebo kartou.

Bezhotovostní platební příkaz – ideální hlavně pro jednorázové odběry. Objednávky odesíláme po připsání peněz na náš účet.

Dobírka – platíte až při převzetí zásilky. Musíte ale myslet na více hotovosti v peněžence.

Hotově nebo kartou – při osobním odběru nám můžete zaplatit hotově nebo kartou na místě.

Zrušení domluvené zakázky (storno podmínky)

Pokud nebylo výslovně písemně domluveno jinak, platí tyto podmínky na veškeré zakázky realizované pod značkou „Vínovníci“ a „Sommelierský Servis“.
Při zrušení již domluvené a odsouhlasené zakázky budou z důvodu rezervace zboží či termínu účtovány stornovací poplatky vypočtené z odsouhlasené ceny zakázky, ať už se jedná o finální nebo předpokládanou hodnotu.

Stornovací poplatky:
Při zrušení zakázky více než 21 kalendářních dní před termínem realizace tvoří poplatek 0 % z hodnoty zakázky bez DPH.
Při zrušení zakázky méně než 21 kalendářních dní před termínem realizace včetně tvoří poplatek 20 % z hodnoty zakázky bez DPH.
Při zrušení zakázky méně než 7 kalendářních dní před termínem realizace včetně tvoří poplatek 30 % z hodnoty zakázky bez DPH.
Při zrušení zakázky méně než 3 kalendářních dní před termínem realizace včetně tvoří poplatek 50 % z hodnoty zakázky bez DPH.

Při zrušení realizované zakázky, kdy zboží bylo upraveno na základě individuálních požadavků zákazníka (například vlastní logo na obalu) tvoří poplatek 100 % z hodnoty zakázky bez DPH.

Výše poplatku je uvedena bez DPH a bude k němu účtována daň.

Pracuji ...